Tukar Site Baru Dah!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Assalammualaikum, salam sejahtera ke atas kamu semua. Nak taip pun berdebar-debar pulak ni. Dah kenapa najiha oii... Ada benda nak bagi tahu, pada saya, berita baik.. Tapi tak tahu lah kalau pada kamu yang tengah baca tu, berita buruk. Meh sini hakak nak habak maii..

Kemungkinan saya dah tak update blog lagi di site nunapringiacyunq.blogspot.com lagi, sebab saya dengan rasminya telah bertukar, ke site yang baru, alamat yang baru, cara penulisan yang baru, mengikut kesesuaian umur saya sendiri, dengan menggunakan nurrulnajiha.wordpress.com
Kawan saya yang memperkenalkan wordpress ni, sangat mudah, simple, not complicated, theme dah siap (tak perlu dok download theme untuk blog lagi), macam diari harian kita and etc. 

Before this, saya pernah sign up wordpress and saya memang ‘zero’, tak faham langsung dengan wordpress ni (straight to the point. Kemudian, baru-baru ni, saya sign up semula, guna email saya yang kedua, dengan menggunakan nama sebenar saya, dah tak dah, nuna pringia lagi.. Semuanya Nurrul Najiha. Kalau boleh, nak semua orang kenal saya sebagai Nurrul Najiha. Dulu,budak-budakkan, tak matang, pakai bantai je alamat blog.. Hah bila nak tukar alamat blog, kan dah payah!

Sebenarnya bukan tu je. Saya buat site baru pun, untuk diri saya sendiri jugak, saya nak lebih ketengahkan dengan gaya saya yang tersendiri, saya nak tinggalkan dunia ‘kanak-kanak’ saya, saya nak yang lebih kepada kematangan dalam penulisan. Kawan kata followers dah ramai, sayangnya. Bila ada site baru, mula-mula tak fikir pun pasal followers.. So, hari tu baru teringat. Memang sedihlah nak tinggalkan.


So, saya tak tahu nak buat apa dengan site ni.. Fikir juga macam nak jual site ni, tapi susah sebab username and password adalah gmail yang punya, nanti kalau ada orang email, payah.. Acane ye? Ke tak payah padam? Habis tu, macam mana nak handle dengan madu-madu saya ni awa...? L Mwaaaaaaa!

1 comment:

  1. url blog kan bole edit. tukar tu aje la? huhu

    ReplyDelete

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..