Tips Menaikkan Pageview Blog!


Assalammualaikum semua! Nampaknya aku dah macam ada masa terluang jek.. Huhuhu homework tak siap lagi tu.. Ish teruknya aku! Hahaha Korang dah makan? Hari aku tak masak :( Sebab hari ni kan cuti.. So, akak-akak aku ada, diorang lah masak. Hahaha masak Tom Yam dengan Betik Masak Lemak.. Tom Yam dia sedap.. Mana entah ibu aku amek rencah dia aku pun tak tahu.. Yang pasti rencah tom yam tu dari Thailand.. So, Tom Yam Thailand lorh! Sedap! Ni pun rasa macam nak makan lagi.. Hahaha



Tips Menaikkan Pageview Blog! Senang jek! Cuba tengok gambar pageview Nuna yang kat atas ni.. Naik mendadak! Kenapa? Hah! Selalu update entry tu yang nombor dua atau tiga.. Cara yang paling berkesan ialah update entry awal-awal pagi! Nanti dah malam, tengok2 dah naik mendadak! Serius! Tak percaya? Hahaha Nuna dah try sebab tu jadi macam dalam gambar kat atas tu.. :)

Kesabaran tu perlu dalam dunia blogger ni.. So, kena banyak-banyakkan bersabar. Yang dah beribu-ribu followers tu, tak kisahlah pageview diorang macam mana kan.. Kamu followers yang tercotet tu dan baru nak up tu, kene kerja keras sikit okay! Bye! Selamat Mencuba! Semoga Berjaya! :D Assalammualaikum!



2 comments:

  1. Nice sharing :D Selalu update pagi-pagi sebelum ke sekolah (erk kantoi) :p

    ReplyDelete

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..