Kisah semalam yang sangat Memalukan!

Busy giler! PA tak siap lagi ni.. Tengah collect data. Tu pun ketepikan kejab. Adik Nuna sibuk dengan Running Man tengah charge lappy. Habis Nuna? Baterry tengah 23% je lagi ni. Jab lagi kang mati lahh.. Niat hati nak buat graf, nak siapkan kira2 bende alah ni.. Lepas tu tido, tapi tetiba terasa nak update puloxxx! Ape pun tak boleh.... :p

Nuna dah dapat voucher RM250 dah. Korang dah dapat. Arghhh semalam, Nuna keluar dengan kawan Nuna, pergi beli buku lah, guna voucher! Exited giler ni.. Yang penting ic kene bawak k? Dah pilih buku dah ni... Nak bayar dah ni.. Dah sampai kat kaunter bayaran dah ni.. Dah hulur voucher dah ni.. "Kad id awak?" Tanya si cashier tuh.. Id Card??? Kene ke? Eh terkejut Nuna.. Nak beli barang guna voucher pun macam2 cara! ya Allah lecehnya! Ingat aku bawa id kad tu bila aku keluar? Mestilah Nuna bawa time kat sekolah je kan. Tak sangka lah pulak dia minta id kad.. Sungguh melecehkan.. Tiba-tiba boleh rasa darah tinggi puloxx.. Nuna pun ketepikan balik buku-buku tu semua.. Haishh...



Peninglah layan kedai ni.. Nak beli barang pun macam2 syarat kene. Kenapa, guna IC pun tak percaya ke? Apa pun tak boleh! Takut nau orang tipu. Tak akan nak tipu kowt? Kalau tipu report la polis. Apa susah! Dah lah buku untuk penggal 3 tak ada lagi.. Macam2lah yang berlaku semalam!

Paling mengejutkan ialah part seluar koyak! Malu gila! Waktu tu, Nuna dengan kawan Nuna nak pergi MBO. Kawan Nuna nak parking moto. Nuna ni tumpang dia. Kawan Nuna nak masuk and dia tak perasan moto rapat sangat dengan bontot kereta sampai tergeser seluar Nuna terkoyak.. Zapppp!

Dari peha sampai ke betis nampak! Waktu tu, Nuna rasa macam nak menangis je sebab tahan malu. Tak ada orang nampak. Pulak tak ada! Ada! Tapi sorang lah.. Orang INDIA pulak tuhh! Dia sibuk2 cakap "Hey seluar you koyak!" Aku tahulah bongok! Dia pulak tegur waktu Nuna sememangnya dah perasan!! Nuna rasa nak tumbuk je jantan INDIA tuh.. Sambil cakap tu, siap tersengih2 lagi! Hishhh rasa nak belasah je dia waktu tu... :'((

Nuna pun ambillah dua butang kat tudung, pin seluar Nuna.. :( Kawan Nuna minta maaf banyak2.. Kalau minta maaf pun tak boleh betulkan seluar Nuna lagi dah.. Bayangkan Nuna tak marah pun.. Nuna terpaksa tahan malu gara2 India tu lah.. Dah lah malas nak cerita lagi.. Buat sakit hati jek! Huh!




2 comments:

  1. memang memalukan.sabor je la :)

    ReplyDelete
  2. sabar je larr... mmg memalukn benda mcm ne :)

    ReplyDelete

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..