Raya Dah Habis Dah.

comel mellow2 ni kan.. :)


Peghh naik lenguh tangan aku menulis karangan, kering idea aku seh .. Ceh idea? Jangan haraplah aku nak cari idea dengan kepala otak aku yang macam ni nih.. Hello guys?? Teknologi sekarang kan dah canngih ?Apa gunanya laman sesawang kalau kita sendiri yang tak gunakan dengan betul, betul tak ? Hah aku ambil saja point2 yang penting, then aku buatlah ayat sendiri. Bukan malas tapi aku tak rajin nak fikir. Hahaha Sama saja kan. Senget tak aku? Langkah mengekalkan amalan berbudi bahasa. Senang kan? Ya! Senang sangat jahhh ! Grrr.. Siapa kata susah? Ketuk kepala dia. Hahahahaha

Raya dah pun berlalu membawa seminggu sekali. Dan ! Seminggu tu jugalah aku tak buat kerja rumah! Hahahaha Bukannya tak buat langsung, bukannya tak sentuh langsung.. Adalah jugak aku pegang and baca sikit dari pada TAK ADA LANGSUNG, TAK SENTUH LANGSUNG, tak ke teruk namanya tu? Hahahaha sorry ek? Aku ni memang macam ni.. Peace yow! Hah ada yang cuti dua minggu. Kalau student STPM macam aku ni, dapatlah cuti dua minggu nanti. Kalau student yang dah sambung belajar kat tempat lain, hah kenalah naik belajar balik. Hahaha Okay ayat aku macam sampah! Sumpah korang tak faham! Hahahaha



Bagi adik-adik blogger yang still sekolah lagi tu, hah! Study jangan lupa. Terutama sekali adik-adik yang akan menduduki peperiksaan PMR dan SPM tahun ni. Hahahaha aku STPM tahun ni jugak! Cakap orang. Hahahahahahaha Akunya bulan 11. Peghh Dah tak boleh malas-malas lagi dah. Kena rajin-rajinkan diri. Tak nak tengok tv lagi dah.. :) Tak nak itu tak nak ini.. Hehehehehe Janji and insya Allah aku nak buat yang terbaik dalam exam nanti.. :) Dapatkan pointer yang tertinggi.. Berapa? Errr berapa tu aku tak pastilah! Hahahaha alaaaa sekadar melepasi untuk masuk ijazah pun dah cukup. Alhamudulillah.. Tapi kalau ada subjek yang gagal, aku terpaksa repeat lah.. Mana boleh biar macam tu jek. :)

Satu Perkara aku nak bagi tahu. Bila kita lakukan sesuatu tapi tak ikhlas, benda tu tak akan menjadi sebab kita lakukan dengan tiada kasih sayang.
Jangan sesekali mentertawakan di atas kesilapan seseorang.. Takut nanti suatu hari nanti ada orang yang akan mentertawakan kita lebih dari apa yang kita buat kat orang. Setiap apa yang kita lakukan ada balasannya.
Dah lahh banyak keje yang aku kena buat.. Mata dah terpandang cerita DO RE MI . Hahahaha Layan lawak giler. Hahaha k tata! Assalammualaikum..

1 comment:

  1. ske baca 2 baris kata2 di bwh
    umapama kata2 motivasi buat diri yumida..mesej yg sangat bermakna

    raya dah abeh...carpet dah disimpan..hehe

    jemput baca & komen entry yumida ni nuna:

    http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

    pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

    ReplyDelete

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..