Shawl Untuk Raya.. :)

Online kejab. Sambil-sambil tu saya cuci mata kat Satu Web Muslimah ni.. Dari Home Shawl Styleistar Collection. Bila saya buka, trus klik kat bahagian kategori belah kanan tu, saya tekan SHAWL.. Hahahaha normal tu kan. Saya perempuan. Peace yow! Post ini khas kepada peminat Shawl. Kat situ semua cantik-cantik tau. Mesti korang berkenan! Kalau dah berkenan korang bolehlah shopping online.. Bagi yang bekerja sajalah! Hahahahaha yang study tu, boleh tengok jep :p macam saya.. :( Tak pun godek kat ibu or ayah k? Pandai2lah korang pujuk! Hahahaha


Apa yang istimewanya shawl ni ialah kain yang sangat berkualiti! Shiffon dan yang paling penting dia punya 'oning' kat kepala yang bahagian depan tu senang nak bentuk.. Apa-apa pun bentuk tudung ikut muka. Jangan salahkan tudung pula kalau orang pakai okey, kamu pakai tak okey. Hahaha. Kalau nak jaga kualiti dan shawl yang lebih selamat, hanya rendam dan letak pewangi saja. Jangan masuk mesin?






Korang jangan KLIK SHAWL jek.. Saya sarankan korang semua klik yang kat bahagian kategori belah kanan tu KLIK BAJU MUSLIMAH .. Wahh lawanya! :D

Hah tunggu apa lagi? Dah berkenan? Ada colour yang sesuai untuk baju raya korang? :D Selamat Berpuasa ya?

No comments:

Post a Comment

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..