Bila Minah Senget Sibuk Berblogging !

Cuti dua minggu ni, makin banyak pula segmen yang dianjurkan.. KAN? Saya malas nak join. Kalau rasa hadiah menarik dan sponsor tak banyak atau sponsor stabil dengan hadiah, barulah saya join.. :)

Ish saya ni sibuk berblogging. Kerja Nota tak siap lagi.. Nampak tak kemalasan saya berjela-jela? Hahahaha Baru-baru ni saya dapat tahu yang Izzue Islam, hero dalam drama Sebenarnya Saya Isteri Dia tuh, dah bernikah. Betul ke? Wah beruntungnya isteri dia kan? Isteri dia tak adalah cantik mana pun. Biasa-biasa saja.. Tapi suami dia cer tengok? Hah zaman sekarang kalau kita tengok dan kaji betul-betul selalunya macam tu? Betul ke? Alaa dah jodoh, nak buat macam mana.. Ye dak??

  




Hah korang ! Aku nak tergelak baca komen para peminat Izzue Islam ni.. Hahahahaha Terutama sekali perempuan! Kah3

Bila Izzue Islam buat caption "Harini adalah hari gembira buat izzue . Peace yo "
ada comment dari wanita ni "hari paling sedih buat saya, sob sob sob :'( "

Paling tak boleh bla, ayat ni! Hahahaha
"Izzue Islam → Akad nikah → "Saya terima nikah ... "→ Tiba-tiba Tiz Zaqyah datang →"Nanti ! Sebenarnya saya isteri dia!" → Penonton tepuk tangan !"

Dan Ini Comment yang aku sangat RESPECT !!

"Aq tgk muka bini izzue islam nie je dh tau dia seorg yg bersopan santun, berbudi bahasa, wlaupon 
mereka2 menyatakan rupa paras isteri izzue nie xberapa cantik.. Hanya lelaki yg tahu menilai sikap 
seorang wanita dengan hanya sekali pandang.. Itu la kelebihan lelaki, bgi wanita2 yg mengata tuh, 
biarpun rupa paras cantik.. Tpi tiada sopan dan santun, alamatnya ANDARTU la anda.. Haha.. Cuba tgk 
isteri ady putra, berbadan gempal mcm doraemon.. Kenapa ady putra xpilih yg cun melecun and 
ramping??? Fikir2kan la wahai wanita yg berhati busuk.."

6 comments:

  1. Alahai hensemnye Izzue Islam ! >.< haha tapi dah kahwin .. tahniah2

    ReplyDelete
  2. @anis Sk hensem kan? Hahahaha idaman wanita.. Dah kawin dah pun.. Pelamin Anganku Musnah.. Mwawawawah! Tahniah, Jodoh mereka kan?

    ReplyDelete
  3. baru cadang nak lamar izzue tahun depan . haishhh . Haha btw sweet betul lah diorang . padan je :D

    ReplyDelete
  4. haha entry ni best..

    http://secretlove99.blogspot.com/

    ReplyDelete

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..