Skirt Labuh Trend Terkini :)

Assalammualaikum kawan2 , kita jumpa lagi dengan entry saya yang terbaru! Wah! Saya tak tahu sejak bila saya dah jatuh cinta dengan Skirt Labuh. Saya suka tengok orang yang tinggi and kurus pakai skirt labuh. My mom and me baru saja jelajah di seluruh laman sesawang tentang skirt labuh tau! Hahaha but semalam lah! Tengok modelnya pun cun-2 weh! **akutakcunpun anyway! Bila saya bagi tahu kat my mom yang saya dah jatuh hati dengan skirt labuh, nak tahu tak my mom cakap apa?

"Tak apa, nanti ibu belikan okay?"
Aku pun tersenyum macam kerang busuk. Takut dah beli nanti buat koleksi pulak dah! Hahahaha Jom cuci mata? Ada beberapa skirt labuh yang menarik perhatian saya..

saya suka jenis nih.. kain jatuh!
Tadi baru saja keluar jalan dengan my mom sebab nak beli kain nailer. Nak buat baju kurung la! Ada yang penuh dengan citarasa saya! Tapi tak cukup kain.. Kain dah habis :(( sedih! Saya ada jumpa satu kain ni. Semeter RM18.80 ! Kalau empat meter berapa? Cuba darabkan? Dalam RM75 ! Itu baru satu kepala! Adik beradik saya ada 6 orang! Wah banyak lah! Tapi kain tuh bagus! Kain tuh sejuk and jatuh macam gambar yang kat atas tuh? Cantikkan? Saya cakap dengan ibu saya, kain ni kalau buat dress labuh muslimah mesti cantik. My mom and me dah berkenan la weh! Tapi tuh la.. hurm! Ish kalau saya dah kerja, saya tak peduli mahal2 nih! Janji KUALITI !

ini dress labuh! sesuai untuk orang yang tinggi :)
Dress labuh yang warna biru tu boleh pakai dengan cardigan. Kenal cardigan? Tak kenal seacrh internet ya? Hahaha..

Ini Skirt Labuh Muslimah :)

Macam2 gaya yang boleh kita suaikan. Ada yang gayakan dengan cardigan mini .. Cantik tau!

yang warna hitam itulah cardigan mini.
Skirt Labuh ni pula boleh digayakan dengan kemeja atau peplum! Peplum adalah gaya yang terbaru juga! Kain peplum yang saya suka jenis macam ini! Memang cantik!

model dia cunla! Hah peplum yang warna biru tulah!
Nampak tak awek yang kat atas tuh gandingkan peplum dengan apa? Cantikkan? Wah! Tunggu saya slim dulu ya? Hahaha Jangan risau :)) Chubby aje.. Hope korang semua suka tips2 yang saya bagi. Kemeja, peplum dan cardigan mini memang sesuai dipadankan dengan skirt labuh :) Hope you alls like it okay? Done! Thanks .. Bye !

No comments:

Post a Comment

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..