Kami Sekawan..

Assalammualaikum kawan2.. Terasa macam lama sangat saya tak update blog.. sedangkan baru dua hari. Hahaha sorrylah guys.. Tak ada apa nak dientry kan.. Ye dak? Buat entry ni untuk hilangkan rasa takut sebab nextweek.. Hari rabu daftar STPM.. Err takut3.. :( Okey2! Bukan nak cerita pasal tu! :(

Hari ni saya nak membebel dok cakap pasal kawan happy go lucky saya nih.. Susah senang memang kami bersama.. Dulu saya ada kenalkan Adaa.. Nama penuh dia Farah Shuhada Binti Abu Hassan.. Facebook dia Adaa Arecan . Okey saya tunjukkan dia ya?


Saya kenal dia sejak sekolah rendah lagi.. Start darjah satu ke darjah dua entah! Saya pun tak ingat. Tapi percaya tak kalau saya cakap yang saya dengan dia always sama kelas hingga Tingkatan Tiga? Hahaha Itulah hakikatnya.. Hanya orang yang rapat dengan dia saja akan panggil nama manja dia.. Iaitu Adaa! Ada-ada sajalah! Mwawawa.. Hari tu jalan2 dengan dia. Naik bas.. Hahahaha punyalah lama and penat menunggu sampai berjanggut saya tau.. Ceh, tipu sajalah! Kena! Kebetulan waktu tu saya tak banyak duit. Dia belanja saya Mcd, tudung bawal warna kelabu and coklat cadbury! :) Thanks Adaa..

      





Tadi dia baru contact saya. Dia ajak temankan dia pergi Mersing, Johor temankan dia dengan nenek dia. Dia tak ada geng! Saya tak pasti sama ada boleh atau tidak sebab belum confirm kan lagi. Kena tanya my mom dulu.. :) Ye dak??




Kawan aku yang kedua ni pulak twin saya.. Ala kalau korang ada baca post2 saya yang dah lepas2 tuh, saya ada cerita pasal dia.. Hah nama dia Nurul Najihah Binti Md Azwan.. Facebook dia Ghah Jya. Sama tau dengan nama saya.. **buatmukacomel Cuma ejaan dan bapa saja lain! Hahahaha Dia ni kira sama saja dengan saya. Gila-gila! Kalau si Adaa ada sekali, nak bergegar bumbung! Hahahaaha

tiba-tiba teringat kenangan kami bertiga semasa di Hotel Naza Talyya.. Memang pecah perutla.. Saya rasa bilik sebelah pun dengar ketawa kami bertiga malam tuh! Amboi! Kami happy waktu tu bukan kepalang! Tambah2 pula waktu tu Bulan Ramadhan. :)

Tak dapat dinafikan yang kami bertiga pernah bergaduh.. Baik lepas tu bergaduh. Baik balik lepas tu bergaduh lagi.. Kalau ada asam garam dalam berumah tangga, mestilah ada asam garam dalam berkawan juga kan? Ye dak?

It's okayla guys.. Setiap manusia kan ada kelebihan dan kekurangan. Biasalah tuh. Dah macam adat dah kan..? :') Baik Adaa and Jia Kembau aku tuh, dua2 pernah berkorban untuk saya.. Rahsia mereka berdua pun ada dengan erat dalam tangan saya. Kalau ada cerita lucu, sedih, or anything kan, mesti mereka bagi tahu saya.. :) Merekalah kawan yang rapat dengan saya sejak dari kecil lagi.. Err dah macam my siblings dah! Wah awesome! Jangan lupa add mereka di Facebook ya?

**segala kesulitan amat dikesali.. Maaf mana2 pihak yang terasa hati..


Hah Nak tengok Tak wajah aku untuk 2013 nih ?? Tadaaa budak syok sendiri .. Katanyaaa! Tak lawa pun.. Budak biasa and simple saja..




No comments:

Post a Comment

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..