Keajaiban!Sila Baca!

Semalam aku demam,, Balik seminar pukul 6 petang.. sampai rumah 6 setengah petang.. balik saje aku terus mandi.. Lepas mandi aku makan bihun dari sana and makan ubat. Kemudian aku tidur.. Badan aku lenguh2 and tak larat nak berdiri.. hmm.,. dalam pukul 7 lebih, aku dapat lelapkan mata.. sampai aku tersedar pukul 5 lebih pagi kowt..? macam tulah.. aku nak menggeliat tau.. tiba-tiba bahagian betis aku, sakit sangat! kene ular-ular.. sebelum balik dari seminar, aku memang kene kat dalam dewan sebab TERLALU SEJUK kat bahagian jari kaki belah kanan !!! okay kite berbalik balik cerita tadi.. aku mcam nak jerit! Tak boleh nak luruskan kaki! mcam KEJANG la katakan.. lebih kurang lah.. kakak aku yang sedang tidur nyenyak, aku panggil dia nora..  aku jerit pun macam tak ada rupa nak jerit, sebab aku DEMAM,, SELESEMA,, SUARA PUN SENGAU.. banyak kali aku panggil... tapi respond tak ada! aku nmpak kakak aku gerak2.. aku try panggil lagi,, tapi,, nasib aku malanglah.. Hampir-hampir aku nak menangis.! aku meraung pun macam dah tak ada suara! kawan2 tahu apa yang aku buat??  aku sebut kalimah ALLAH banyak2 kali.. aku sebut kalimah ALLAHUAKBAR banyak2 kali.. aku kata SAKIT! SAKIT! SAKIT! memang aku nak menangis sebab terlalu sakit! aku cakap ASTAGHFIRULLAH...banyak2 kali,, tak smpai seminit, kaki aku lega.. Ya Allah, waktu tuh aku cuma ada DIA sahaja.. sakitnya kaki aku tu, hanya DIA saja yang tahu.. kepas lega, aku tengok jam kat handphone aku.. but kaki aku memang still tak boleh luruskan.. perlahan2 aku cuba tdo mengiring..aku hanya mampu ucapkan ALHAMDULILLAH..!hanya kalimah itu yang mampu melegakan aku..!amin..! 


 

2 comments:

  1. terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

    ReplyDelete
  2. oohh..thanks a lot dear! ni pun selesema lagi ni,,

    ReplyDelete

➡Terima Kasih Kerana Membaca..
➡Kalau nak tinggalkan sebarang komen,
letak link blog sekali..
➡komen positif je tau..
➡keep blogging
➡Terima Kasih Blogwalking..
➡Datang lagi..